Ohjeet rekisteröityneille
Yleinen ohjeistus rekisteröityneille asiakkaillemme:
Mikäli tiedoissasi tapahtuu muutoksia (esim. verkkolaskuosoite muuttuu), ilmoitathan muutoksista info@aviris.fi sähköpostiimme.
Kirjautuminen ei onnistu, mitä teen?
Kannattaa kokeilla vaihtaa salasana. Voit tehdä ”Unohditko salasanasi”-painikkeen kautta.
Miten tiedän, että kauppa on vastaanottanut tilaukseni?
Saat myös tilausvahvistuksen tekemästäsi tilauksesta ilmoittamaasi sähköpostiosoitteeseen. Jos vahvistusta ei näy, kannattaa ensimmäiseksi tarkistaa roskapostikansio.
Tilausta ei näy tilaushistoriassa
Jos tilausta ei näy tilaushistoriassa etkä ole saanut sähköpostiisi tilausvahvistusta, kauppa ei todennäköisesti ole vastaanottanut tilaustasi. Olethan yhteydessä asiakaspalveluumme info@aviris.fi tarkistaaksemme tilauksen statuksen.
Olen yritysasiakas/avustaja/kodinhoitaja, miten toimin toisen henkilön puolesta?
Voit tehdä vapaamuotoisen tilauksesi Aviriksen sähköpostiin info@aviris.fi toimitus- ja laskutustietoineen sekä toimitetaanko tilaus kotiinkantona vai noudetaanko lähimmästä postin noutopisteestä. Lisätietopyyntöjen varalta kerrothan myös omat yhteystietosi.